Blogglistenhits

torsdag 26. juli 2012

Borddekking


Borddekking er morsomt synes jeg og spesielt hvis jeg kan lage blikkfang som er basert på ting jeg har i huset. Her har jeg funnet frem en liten hvit hekleduk. På bildet over er den hvite hekleduken blitt festet rundt et lite glass med hamp og vips så har jeg et nytt lys på bordet.


Her har jeg dekket bordet med en brun rund dekkebrikk fra
Ikea, så kremhvitt servise og pakket bestikk inn i en liten rund hvit hekleduk og festet med litt hampetau. Den hvite hekleduken fant jeg hos Kid til kr 25,- pr stk eller du er heldig å finner det på neste loppemarked eller kanskje hekler en liten duk selv? Hampetau finner du hos Biltema til snill sum. Hvite blonder er vakre blikkfang og med flere små runde hekleduker kan du enkelt feste de sammen med en liten hampeknute og på 1-2-3 har du en liten hvit hekleløper:-)


klem

3 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online