Blogglistenhits

onsdag 11. juli 2012

Blikkfang


Jeg er svak for gamle og antikke sofaer og drømmer om en herregård der slikt ville passet inn. Så mens regnet fosser ned her på Romerike, er jeg på drømmetur på finn.no. Her er hva jeg fant akkurat nå: Den vakre antikke sofaen ovenfor er en sofa i 1800-talls stil i henhold til eieren som selger denne vakre sofaen for kr 3200,-. Les mer om sofaen her.


Eller kanskje denne vakre grønne sofaen fra samme periode til kr 7000,- kunne passe hos deg?
Les mer om den vakre sofaen her.


Eller vær tålmodig og sjekk ut om du kan gjøre gratis kupp, denne retro sofaen som er en kombinert sovesofa er helt gratis. Les mer om sofaen her.


Eller kanskje denne morsomme retro sovesofaen hadde passet hos deg som har sans for denne stilen?
Les mer om sofaen her. Jeg har gode erfaringer med kupp på finn.no både gratis kupp og gode tilbud til snille summer. Jeg synes gjenbruk er morsomt og historien rundt et møbel gir møblene spennende energi!

klem





6 kommentarer:

  1. det finnes så masse fint ;)
    Jeg liker nok best nr 2 .
    man skulle hatt herskapshus....
    iallfall mye plass ;)
    ang hyllen lengre nede her så stemmer jeg for å beholde grønnfargen.
    supernice!

    SvarSlett
  2. huff ...Finn er faktisk full av fristelser,- kunne meget godt tenkt meg den øverste sofaen...i tillegg til myyye annet der inne som frister.Synd jeg bor så langt unna de store byene - der har man nemlig mulighet til å skaffe seg mye altså!Jaja....her er vel fullt nok???
    Toveklem.)

    SvarSlett
  3. Utrolig hva man kan finne på Finn, likte de to øverste godt.
    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem T

    SvarSlett
  4. Waw sofa nr 2 skulle jeg gjerne møbelert med hjemme hos meg :)))koselig blogg du har!!!klem fra Eli:))

    SvarSlett
  5. Mye fint på Finn ja, alle var fine på hver sin måte :))
    Hylla under her ville jeg absolutt ikke malt, da kan du like godt kjøpe deg ei ny hylle, det er den slitte malingen med patina som er sjarmen synes jeg ;))

    Fortsatt fin onsdagskveld til deg :))

    SvarSlett
  6. Ja nr 1 og 2 kunne gjerne blitt med til meg.. har en gammel sofa i brun velur og herlig utskjeringer :) nydelig! Ha en fin kveld! Klem til deg!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online