Blogglistenhits

onsdag 25. juli 2012

Omtale i Dagbladet i dag:-)

I dag kan du lese om mitt gjenbruks tips i Dagbladet i deres magasin inne&uteMorsomt at mitt bidrag om hvordan fornye en gammel trekasse kom inn! Har du smarte tips på din blogg, kanskje du bør sende inn ditt tips? Send forslag til kos@dagbladet.no. Lykke til:-) Nedenfor kan du lese om mitt bidrag:


På Biltema fant jeg svingbart hjul varenr: 41116. 45mm og koster kr 23,- pr stk og treskruer 3x15mm kr 17,- for en pakke. Biltema har også større hjul hvis det passer bedre til din kasse. Dette ble jo en supersmart og rimelig fornyelse! Men nå er jeg fornøyd, og har god orden på mine interiørmagasiner, samt det er nå mye lettere å hente ut kassa uten å ødelegge parketten. Gjenbruk er morsomt og gode løsninger gir super energi:-)


klem

3 kommentarer:

  1. Så gøy, skal kikke etter ::) ha en super kveld !!!

    SvarSlett
  2. Så gøy :)
    Flott kasse også.

    Kom gjerne innom min blogg og delta i min give away konkurranse :)

    Ha en flott uke.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online