Blogglistenhits

onsdag 18. april 2012

STEMNING

Jeg liker å tenne lys på kvelden og nå er det jo ekstra koselig når det er grått og kjølig ute. Her har jeg tent hvite lys i de nostalgiske lysestakene og et rose duftlys fra Heyland&Whittle sprer nydelig og behagelig roseduft i rommet. En glassvase har en liten kvist fra en rosa Hortensia som har blomstret fra seg. Plantasjen har denne uka tilbud på Hortensia til kun kr 129,- ... Bak i sofaen ser du en supersøt rosa og hvit pute fra HM Home til kun kr 29,-. Det er superkupp synes jeg:-) Det ble med en gang litt sommerstemning i sofaen! Jeg er svak for rosa farge som gir romantisk og glad energi:-)

klem

4 kommentarer:

  1. Så koselig bilde. Flott med de vårlige putene i bakgrunnen. :))

    SvarSlett
  2. Koselig <3 tente lys er et must her også :-)


    Tuuusen takk for den nydelige boken ! Gleder meg til å ta frem bestemors takke og prøve oppskriftene dine :-)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Så koselig bilde :)
    Det er levende lys hos meg også nesten hver kveld ♥

    Fin torsdag til deg!

    SvarSlett
  4. Så lekkert :)

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online