Blogglistenhits

lørdag 14. april 2012

Badekar

Jeg er på jakt etter badekar og var denne uken heldig og gjorde kupp på finn.no. Der fant jeg et pent brukt badekar lik det hvite du ser på bildet. Det finnes også med sort utside. Det er et frittstående badekar laget i emaljert stål med hvite ben. Det finnes også ben i sølv eller gull. Nytt koster dette badekaret ca kr 6.800,- pluss ben som ligger fra kr 2000,-. Jeg gjorde kupp og fikk et pent brukt badekar for kr 1500,-. Jeg leide henger og hadde en hyggelig kjøretur, og er nå superfornøyd med mitt badekarkupp på finn.no. Mer info om badekar fra IFØ finner du her. Et lite baderom skal fornyes i sommer og nå gleder minstejenta seg veldig! Gjenbruk er smart og morsomt!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online