Blogglistenhits

fredag 13. april 2012

NIB - kjøkkenhåndtak

NIB inviterer alle til å bidra med bilde av sin kjøkkenhåndtak. Her ser du mine i stål fra Ikea. En gammel krakk fra hytta er flittig i bruk hver dag. Kjøkkenet er malt i fargen Ascot og på gulvet ligger en plastrye med stjernemotiv fra Skeidar. Flisene er 5x5 fliser modell Arkitekt fra Maxbo. Jeg er på jakt etter halvmåne håndtak i stål med hullavstand 74 mm, men det er jammen meg ikke lett. Har vært på nett dag og natt, og pr i dag leter jeg fortsatt! Så hvis det er noen der ute som vet om et sted som selger i 74mm da er jeg supertakknemlig!

klem

2 kommentarer:

  1. Jeg har også stålhåndtak fra Ikea, men de ser ut som lange rør. Fint kjøkken du her :)
    God helg
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp og takk for kommentar inne hos meg ;o))) Håntakene våres er faktisk kjøpt på biltema, hullavstand 6,4 cm. Pappelina teppet kjøpte jeg på en lokal butikk 1499,-kr...vet egentlig ikke hva prisene ligger på ellers!
    Gog helg ;o))
    Klem Elisabeth

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online