Blogglistenhits

mandag 30. april 2012

Nostalgi


Jeg er svak for den romantiske og nostalgiske stilen og da jeg oppdaget Dronning Ingrid hos Mestergrønn, ble også den vakre og romantiske sinkkrukka i svak pastell med gammelt tapetmønster med hjem:-) I samme designserie finnes også servietter og bordkort! Noe å tenke på til en sommerfest? Denne gamle og historiske blomsten er et nydelig blikkfang på bordet eller ved inngangsdøren eller på benken som jeg har gjort her:-) Er du på jakt etter en rosa blomst er denne nydelig både ute og inne. Den supersøte sinkkrukka i pastell rosa passer også flere steder, og jeg tenker at den også vil passe på soverommet når sommersesongen er over. Er det noe vi interiørbloggere er verdensmestere i så er vel det å bruke det vi har på mange måter:-) samt at vi inspireres av hverandre:-) Jeg blir hver uke inspirert til å se ting og rom på nye måter og det gir super energi:-)

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online