Blogglistenhits

mandag 16. april 2012

Blikkfang

Det er kaldt på Romerike i dag og jeg har tatt inn litt vårstemning inn. Jeg er opptatt av gjenbruk og her har jeg tatt inn en urne jeg vanligvis bruker ute, men nå er den et vakkert blikkfang inne på skjenken med en rosa pelargonia. Det er jo egentlig en uteblomst, men siden det er så kjølig på Romerike akkurat nå, kan jeg nyte min favoritt blomst inne litt før jeg setter den ut. Lysestakene er fra Ikea og finnes fortsatt. Det store sorte speilet som ligger på skjenken er også fra Ikea og de har den fremdeles tror jeg. Urnen finnes hos Plantasjen og hos de fleste blomsterbutikker og hagesenter. Jeg er svak for blomsterpotter og det er vel med meg som de fleste andre interiørjenter, puter og potter har vi alltid bruk for:-)

klem

2 kommentarer:

  1. Vakkert stilleben her hos deg i dag.Lekker urne og vakkert speil.
    Ja jammen har det snødd som bare det her på Østlandet også. Heldigvis så har ikke jeg plantet ut noe enda, jeg venter litt til.
    Ha en fin dag.
    Hilsen Eline ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde.

    Fin ukestart til deg!
    - AC

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online