Blogglistenhits

torsdag 12. april 2012

Blikkfang

Entreen er liten og hemmeligheten er å ha få møbler samt holde orden hver dag. Det er en utfordring med en aktiv 7-åring i huset. Det gjelder å rydde vekk sko og klær som ikke blir brukt hver dag. Da er det til en viss grad mulig å ha oversikt. Mitt blikkfang i dag i entreen ble et korallfarget skjerf i bomull som er vårens nyhet fra Beck Söndergård som jeg fant hos Linneas Hage. Et fargerikt skjerf blir min vårfornyelse og blir supert til både hvitt, beige, grått og blått. Kurven og den grønne planten fant jeg i fjor hos Plantasjen til snill sum. Hunterstøvlene er fra en tur til Nordbysenteret i Sverige - til litt rimeligere pris enn i Norge. De er gode å gå tur i :-) En hvit trapp er også en utfordring, og jeg er på jakt etter en god løsning som er skli sikker og samtidig pent. Er takknemlig for tips til hva som passer til en fornuftig sum?

klem

3 kommentarer:

  1. Åååå så lekkert :)

    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig og friskt innslag! :)
    Du har det veldig flott, Siv! :)

    Ha en fin kveld!!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  3. Koselig! Skal ikke så mye til før det blir fint. Gardinene mine i Frankrike er faktisk kjøpt i Norge - på Stoff og Stil faktisk. Her er så høyt under taket at det kun er metervare som kan brukes.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online