Blogglistenhits

torsdag 19. april 2012

Smak av sommer

Blomster, planter og lys er en viktig del av interiøret synes jeg. Oliventre er en av mine favoritter på grunn av sin vakre form og gode energi. Oliventre gir meg en smak på sommeren som kommer. Dette oliventreet kommer fra Ikea til snill sum og kanskje kommer det også oliven på det? Har noen der ute opplevd det? Oliventre gir inspirasjon til vår og sommer. Kurvstolen var et kupp på Europris i fjor sommer, kurven som oliventreet står i kommer fra Ikea og putene kommer fra Home&Cottage. Der gjorde jeg putekupp i fjor høst på salg:-) Det nærmer seg helg og jeg håper på finvær slik at jeg endelig kan rydde ute og se at hagen våkner til liv:-) Ellers ser jeg frem til å rydde på terrassen og nyte vårsola jeg venter på!

klem

5 kommentarer:

  1. Fint oliventre, har hatt mitt to år nå- men ingen oliven i sikte.Her er et beslag http://www.harmonie-interieure.com/home.htm
    står det er 72mm-så blir kanskje for lite, mine kjøpte jeg på godslageret.no- men de er for store- men kanskje de har andre der..
    Ha en fortsatt fin uke;)

    SvarSlett
  2. Fine ting du har fått deg. Elsker slike kupp, men har aldri prøvd ett oliventre, lurer på om jeg tester det til sommern. Har du kjøpt d på ikea i år?
    Anki

    SvarSlett
  3. Vilket underbart myshörn. Och vackra olivträd ♥
    Må så¨gott från Maria

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig et koselig bilde!
    Har aldri prøvd oliventre, for jeg tror ikke jeg klarer å overvintre det.

    Håper du får oliven! Kos deg i stolen og nyt våren.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online