Blogglistenhits

torsdag 30. juni 2011

Hvite blikkfang

Litt fornyelse i et rom gir alltid god energi. Her ser du bildet av litt fornyelse fra soverommet i sommer. Den søte glasskrukken er en glasskrukke fra Ikeas baderomsavdeling for å ha bomull og småting oppi. Jeg synes den passe like godt for søte drops. Ved siden av et lite hvitt glass fra Kremmerhuset som jeg har satt et telys i. Det søte lille glasset er også dekorativt med blomster på festbordet og da ville jeg satt en på hver tallerken. Eventuelt er jo tomme tomatpurre glass like fine. Den hvite blondekrukken er fra Ikeas sommerkolleksjon og ble supersøt på soverommet! Den hvite lysestaken i tre passer fint sammen. Hekleduken kjøpte jeg i fjor på Kid til snill sum og de har den sikkert fremdeles.

Klem

4 kommentarer:

  1. Toppers! Trodde ikke Ikea hadde så fine potteskjulere, men denne er jo megasøt! Satt sammen slik du gjør blir det veldig innbydende på soverommet, og det trengs i blandt, he-he

    SvarSlett
  2. Kjempefint sammen,og det gjelder og se muligheten i ting:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei hei igjen...
    Var og handlet inn mere utstyr for og lage flere smykker i dag:)Tenkte jeg skulle rekke og lage noen og ha med i Birkelunden på søndag...
    Men send meg en mail,så skal jeg se hva jeg rekker før jeg drar i ferie...:)
    Så hyggelig at du kan tenke deg og kjøpe et slikt av meg,det er veldig gøy og stimulerende:)
    klemklem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online