Blogglistenhits

mandag 27. juni 2011

Rød parasoll

Jeg er på jakt etter ny parasoll og ble svak for denne i lilla. En super fargeblikkfang på terrassen og nydelig sammen med rosa sommerblomster. Jeg er egentlig på jakt etter rød parasoll som vil matche de røde og hvite stolputene på terrassen. Den store hengekøya i bakgrunnen ser også innbydende ut. Bildet med de flotte sommerproduktene finner du på den inspirerende nettsiden Impressionen. Jeg kjøpte i sommer hos Ikea til snill pris en rød og hvit stripete hengekøye som ligger venter og venter på sol og finvær og skal snart prøveligges:-) I dag regner det så det holder hos meg...nå venter jeg på sol og sommer! Er takknemlig for tips hvor jeg kan finne rød parasoll!

klem

3 kommentarer:

  1. Hei.
    På Hageland har jeg sett at de har rød parasoll :)

    SvarSlett
  2. Flott parasoll,nei jeg var ikke på Glansdagene...neste år kanskje:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde, og den lilla parasollen? Vakker farve.

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online