Blogglistenhits

fredag 17. juni 2011

Outdoor - Indoor

Det regner fortsatt her hos meg og nå har jeg tatt inn den gode kurvstolen som vanligvis står ute på terrassen. Den passer jo egentlig like godt inne synes jeg. Den er liten og praktisk samt lett å flytte på. Kurvstoler finnes i alle prisklasser, både med og uten puff. I vinduskarmen står en koselig lykt laget av hamp - som gir meg litt maritim stemning. Lykten fant jeg til en snill sum hos Kid. Den er også dekorativ til oppbevaring av bestikk på sommerfestbordet. En smart og dekorativ lykt som passer både ute og inne. Det er mulig den blir med til hytta...

klem

2 kommentarer:

  1. Koselige med slike kurvstoler ღ og den
    skjønne lykta passet veldig godt...
    Kos deg inne og ha en flott fredag, og
    helg... Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så ut som en deilig stol å sette seg ned i :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online