Blogglistenhits

søndag 12. juni 2011

Hjelp - hvilket armatur skal jeg velge?

Jeg er på jakt etter nostalgisk armatur til kjøkkenet som jeg i sommer planlegger å fornye. Jeg var heldig sist uke og fikk tak i en keramisk vask på billigkroken hos Ikea til 600,- jiippii:-) Så nå trenger jeg hjelp til å finne en nostalgisk kran som passer. Liker veldig godt den du ser på bildet som kommer fra Lino, men ca 4000,- for en kran er i overkant hva jeg har lyst til å betale. Eventuelt er også modellen Edsvik fra Ikea i stål også ok. Så, nå er jeg veldig takknemlig hvis noen der ute har forslag til hvem som selger noe som ligner til en ok sum?

Klem

6 kommentarer:

  1. Så flott med vasken,Siv. Vi har Edsvik på kjøkkenet hjemme og keramikkvask. Godt fornøyd.VVS butikker har brosjyrer.Lykke til og takk for tips til kjøkkenveggene.Klem

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for koselig kommentar inne på bloggen min.
    Hvis du ser inne til meg, så har jeg Ikea kjøkken med keramikkvask og akkurat det armaturet som du lurer på. Jeg er kjempe fornøyd med armaturet og vasken. Det gjør liksom kjøkkenet. Dyrt, ja det er det. Men det skal jo vare i mange år.
    Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Veldig fint armatur, men det var dyrt ja! Men samtidig tror jeg nok det er greit å legge litt penger i nettopp dette. Lykke til i jakten videre ;o) Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  4. Synes dette armaturet var flott og passer godt til den vasken.
    Jeg ville lagt vekt på kvalitet, på et kjøkkenarmatur spesielt, det blir stor belastning på et kjøkken. Falt for fristelsen og kjøpte et armatur fra Ikea, og har sjeldent irritert meg så mye over dårlig kvalitet, og endte tilslutt med å bytte det ut. Kan selvfølgelig være jeg var uheldig, men...

    Ønsker deg en fin uke og lykke til med valget!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  5. Håper du finner det du leter etter, kanskje noen har noen tips om engelske nettbutikker? Jeg kan desverre ikke hjelpe deg her....Lykke til med jakten!

    SvarSlett
  6. Vi har sånne armaturer på bad/toalett, og de kommer fra Heritage bathrooms. Men aner ikke hva de ligger på i pris.

    Jeg er generelt litt skeptisk til billige armaturer fra Ikea etc fordi de har andre dimensjoner enn de norske.

    Ha en finfin dag, hilsen Lottemora

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online