Blogglistenhits

søndag 12. juni 2011

Sommerhus

Sommer er den beste årstiden, så lenge det ikke bøtter ned med regn som det har gjort den siste uka:-) Jeg henter ny energi i hverdagen når jeg kan gjøre små og store fornyelser rundt meg. Enten jeg maler en stol eller syr nye puter. I sommer skal jeg fornye litt på et lite sommerhus like ved svenskegrensen. Jeg drømmer om noe som ligner det du ser på bildet, men planlegger å fornye litt hver sommer utover. Det jeg liker godt i bildet er det vakre hvite bordet og de blå sofaene samt utsikten er jo fantastisk. Jeg liker veldig godt taklampa i sink samt den koselige kurvstolen. Den er på min ønskeliste! Bildet er fra sommermagasinet til HomeandCottage som har utrolig mye vakre møbler og interiørdetaljer!

Klem

2 kommentarer:

  1. Lekkert lekkert.De har masse flott der...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Ohhhhhhhhhhhh very very nice..
    have a nice evening..
    Susi

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online