Blogglistenhits

fredag 17. juni 2011

Eplekart ved sommerhuset

Denne våren plantet jeg et epletre i haven på hytta. Det er et lite epletre som heter Rød Melba med herdighet 4. Jeg ble kjempeoverrasket sist uke da jeg oppdaget at det blir over 20 epler på treet første sommer:-) Ja, hva mer kan man ønske seg? Det beste i livet er ofte gratis - som et smil for et eksempel:-) Synes det er ekstra morsomt å komme til hytta når jeg kan plukke bær og frukt og lage deilig hjemmelaget syltetøy. Det er duften av sommer for meg! Bølgeskvulp er også viktig:-) Lyden av vann gir meg ekstra god energi! Og med et flott vann utenfor stuedøra er det bare å finne frem fiskestanga og prøve fiskelykken!

klem

3 kommentarer:

  1. Så koselig med epletre, og at det bærer så mye frukt så tidlig, gøy!

    Ønsker deg en deilig helg!

    SvarSlett
  2. Så gøy! Da trives det og har det bra vet du ;-)

    SvarSlett
  3. Oi, det var tidlig! :) Lykke til med ditt nye tre :) Jeg har bare mange gamle epletrær, men det er en egen sjarm med de store trærne også :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online