Blogglistenhits

fredag 1. juli 2011

Solbær på stamme!


Denne uken fikk jeg litt av en morsom overraskelse på Plantasjen - der fant jeg solbærbusk på stamme! Jeg elsker solbær og falt pladask for denne nye planten!

Bærene koser jeg med utover sommeren. Bladene blir deilig te når jeg har spist opp bærene! Er du på jakt etter et nytt blikkfang til en rimelig sum på terrassen eller inngangspartiet - da er kanskje dette planten for deg? Den er hardfør og passer like godt hjemme som på hytta.

Dette søte fuglebadet kjøpte jeg i fjor sommer til en supersnill pris hos Nille. Jeg har sett vakre fuglebad hos Interflora, Plantasjen og på nettet. Mitt fuglebad har jeg satt på et lite sinkbord fra Ikea.


Klem

3 kommentarer:

  1. Eg elskar solbær, så dette var mitt i blinken for meg :-)
    Veldig flott fuglebad!

    SvarSlett
  2. Siden jeg ikke er utstyrt med grønne fingre, så får jeg være glad om jeg klarer å holde liv i plantene jeg allerede har.

    Jeg har også en form for fuglebad. Det er en engel med en skål, og den er også kjøpt på Nille.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei,

    Vi har fler ganger vært innom bloggen din, og den bobler over av inspirerende små tips!
    Så gøyalt at fuglebadet fra -nille er med på stillebenet side om side med solbærplanten din.

    Kjempemorsomt å følge bloggen din :D

    Forresten; følg med på -nillebloggen fremover! Vi har en spennende bloggutfordring om en kommende nyhet i våre -nillebutikker. Ta en titt davel!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online