Blogglistenhits

søndag 10. mars 2013

SPISESTUE


Jeg falt pladask for denne vakre spisestuen! Bildet kommer fra SpringSummer katalogen 2013. Jeg er svak for Laura Ashley stilen. Spesielt de vakre tekstilene og fargene. På dette bildet likte jeg alt fra kurven du ser nede i høyre hjørne til taklampene, de rutete liftgardinene til stolputene og den fine blåfargen på veggen. Lyseblått er nydelig blåfarge og i kombinasjon med hvitt og trehvitt samt naturmaterialer som kurv ble dette et lyst og nydelig rom. Her fikk jeg lyst til å sette meg ned med en stor kopp te og nyte lyset fra vinduene...Les mer om alt du ser på bildet hos Laura Ashley her. Kanskje bildet også gir deg inspirasjon og lyst til å bruke mer lyseblått hjemme hos deg?

klem

4 kommentarer:

  1. Herlig spisestuer med nydelig farge!:-)

    God uke til deg! Klem Nina

    SvarSlett
  2. Den var SÅ fin. Herlig blå farge på veggene:-)

    SvarSlett
  3. Delikat! Men man bør være klar over at denne lyse, kjølige blåfargen kan få rommet til å virke kaldt og ugjestmildt om vinteren, når kuldegradene kryper nedover.
    Men lekkert, uten tvil! Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online