Blogglistenhits

søndag 17. mars 2013

DIY - PÅSKE


Er du glad i å strikke eller hekle, da er kanskje denne supersøte ideen fra Garnstudio noe for deg? Jeg falt pladask og fikk lyst til å få tak i gult garn og lage min variant av denne morsomme ideen! Oppskrift finner du gratis på nett her.




Garnstudio har brukt en tom blikkboks som utgangspunkt og så designet 2 ulike mønstre som makeover og blikkfang for påsken! Jeg likte begge to, men tror jeg ført prøver meg på en variant hvor jeg kun strikker rett  frem og tilbake, og så syr sammen i sidene. Velg garntykkelse og størrelse på blikkboks eller blomsterpotte som du har og vips så har du på på 1-2-3 en kveld laget en kul og morsom ny blomsterpotte! Samme ideen kan jo brukes rundt et kubbelys. Bruk blikkboks som utgangspunkt og fyll den med sand og sett et stort kubbelys i og strikk en gul look og du har påskeblikkfang på påskebordet:-) Stoff i påskefarger er jo like vakkert og fint:-)


klem

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online