Blogglistenhits

fredag 8. mars 2013

Sjarmerende hus

Jeg elsker våren og å se forandringene fra snø til grønt og blomster samt våkne opp til lyden av fuglekvitter! Jeg falt pladask for dette sjarmerende lille hvite huset med hage:-) Dette er faktisk et av flere flotte påskeprodukter fra Mestergrønn. De har blitt en blomster- og plantebutikk som er blitt flinke til å lage produkter til hver sesong som er nydelige! Jeg har dessverre efaring med en vakker blomsterpotte som ikke tålte sollys og ble helt hvit...merkelig...men ellers har jeg kun gode erfaringer. Dette supersøte sjarmerende lille fuglehuset må jeg titte nærmere på når det kommer i butikken! Det blir lansert i morgen søndag 10. mars! Les mer om vakre påskegleder her. God lørdag til deg som er innom i dag!


klem

3 kommentarer:

  1. Hei siv
    Jeg forelsker meg lett i slike fuglehus og har flere her hjemme. Dette var utrolig flott og må nok nedenom Mestergrønn å se dem live. Hadde passet knallgodt utenfor på terrassen vår. Ha en fin dag, snuppa. Klem:)

    SvarSlett
  2. Så søtt det var:-) God lørdag. klem

    SvarSlett
  3. Jeg kjøpte vakre små egg til å henge opp der i dag. Og til en snill pris; 20 kr stk og 3 for 2!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online