Blogglistenhits

mandag 24. september 2012

Velkommen inn...


Det er mandag og nydelig høstsol skinner på Romerike i dag! Jeg har byttet ut sommerblomster med gule høstblomster fra veikanten. De lyser nå opp i en gammel sinkbøtte fra min bestemor. Ved siden av står en gammel lykt som jeg fant hos Bohus for et par år siden til en snill sum. Dørmatta kommer fra Living til superpris kr 50,-! De har stort utvalg av flotte dørmatter til snille summer! Da ønsker jeg deg velkommen inn til meg! Fin mandag:-)

klem

4 kommentarer:

  1. Hi - I love yellow in this moment! Have some pillows in curry, put in the bedroom with grey - did you see it already??? Your comments will be nice! Have a wonderful start to the last week of september (already), hugs, Barbara

    SvarSlett
  2. Så herlig, og man føler seg så velkommen med sånne ting på trappen. Tror jeg må gjøre noe med inngangspartiet her også :)

    SvarSlett
  3. Enig med "Fru Jacobsen", dette inspirerer!
    Det er ikke så mye som skal til! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online