Blogglistenhits

onsdag 12. september 2012

Prøvetest Postens Nettfavoritter


Posten Norge åpner den 18. september en helt ny nettside med inspirasjon til spennende nettbutikker i alle mulige temaer fra for eksempel Hest til Helsekost! Jeg ble forespurt som blogger om jeg ville være med å gi tips til nettbutikker innen interiør! Det takket jeg selvfølgelig ja til:-) Hver blogger som bidrar har en liten profil med tips til nettshopping og link til sin blogg. Dette er jo også en morsom anledning for å bli kjent med andre bloggere:-) som blogger om helt andre ting enn interiør:-)


Postens Nettbutikker gir også informasjon om trygg netthandel, netthandel med utlandet og andre smarte shopping tips på nett. Her kan også du komme med dine tips til nettbutikker som du liker og lage dine egne lister! Vil du prøveteste Postens Nettfavoritter klikk her. Passord for mine lesere er: favoritter101

Kanskje du finner en ny nettfavoritt i dag?  Send meg gjerne tips til nettbutikker jeg kan tips om en annen dag:-)

klem

2 kommentarer:

  1. Dette kan jo bli spennende, Siv.
    Så flott at du ble valgt til å være med som forsøksperson.

    Jeg har forsøkt å legge meg inn, men foreløpig har jeg ikke fått det til. Prøver igjen.
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Hei, Kanskje du må vente til 18. september da lanseres siden:-) Morsomt med nye utfordringer:-) klem Siv:-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online