Blogglistenhits

onsdag 26. september 2012

Kjøkkenøy


Jeg trives på kjøkkenet og med åpen kjøkkenløsning, er dette en ekstra koselig arbeidskrok. Jeg er glad i gjenbruk og flytter ting og tang fra et rom til et annet. Her ser du min kjøkkenøy modell Förhöja Trancherbord fra Ikea med tente lys i lave små glasslykter og serveringsbrett i tre fra Nille. Alt til snille Nillepriser:-) Bak på kjøkkenbenken ser du gamle kjøkkenvekter og gamle brett fra min bestemor. Den blå boksen med blomster hvor alle tresleivene står er fra Green Gate, ellers er det meste du ser på bildet gjenbruk: og funn fra lokale loppemarked-) Nå er det snart tid for loppemarked igjen! Da skal jeg og minstejenta på jakt etter fine skatter:-) Jeg er på jakt etter en globus, serveringsbrett og minstejenta ser etter små figurer. Hva er du på jakt etter i høstens loppemarked?


klem

5 kommentarer:

  1. Så flott brett, og så fine lykter!! De må jeg nok se etter. :) Nydelig den krukka i stråmønster :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så nydelige ting på ditt vakre kjøkken. Skjønner godt at du trives her ;)
    Ønsker deg en riktig glad dag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig bilde å se på her jeg sitter og fryser litt :o) + eplesmuldre kaken ser helt himmelsk ut :o)

    SvarSlett
  4. så koselig. Jeg ønsker meg også en kjøkken øy, men da må vi bygge om litt først :) *etterhvertsåkommerdet*

    SvarSlett
  5. Hei Siv!
    Så hyggelig med gamle, arvede ting, og en fin blanding av nytt! Ikke et vondt ord om Nille - de har mye fint, særlig lys! Og det trenger vi i høstmørket!

    Jeg ser etter stråmønsterkrukker fra Villeroy&Boch og håper jeg har heller med meg, enten på loppis eller en bruktbutikker!

    Ønsker deg en fin høst!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online