Blogglistenhits

tirsdag 18. september 2012

Kjøkkeninspirasjon



Jeg er svak for tekstiler og design fra Lexington Home som så mange andre bloggere:-) Jeg falt pladask for dette bildet av den gamle og slitte stolen og forkle i jeansmodell, dekkebrikker i brunt og blått og serviettringer i stål. Alt kan du shoppe på deres nydelige nettside her. Les mer om de vakre dekkebrikkene her.



Jeg falt også for dette bildet fra et lyst kjøkken i landlig stil og helt i min smak. Jeg elsker gamle tremøbler og drømmer om et slikt stor kjøkkenbord med skuffer! Det hvitskurte gulvet og kjøkkenbenk fylt av spennende ting er også helt i min verden. Jeg skulle selvfølgelig ønske jeg var en litt mer minimalistisk person, men det er jo nok helt garantert ikke! Jeg samler på det meste og liker å blande nytt og gammelt og liker ting med sjel! Her fikk jeg lyst til å slenge meg ned og lage en god høstgryte! Les mer om de lekre tekstilene til Lexington Home her.


klem

1 kommentar:

  1. Et kjempehyggelig kjøkken! Her kan man kose seg i høstmørket. Men ikke glem å få inn noen flere fargeklatter når dagene mørkner! Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online