Blogglistenhits

søndag 12. februar 2012

Søndag


Det er sol og blå himmel på Romerike i dag, men kaldt! Så det blir en kort gåtur i dag. Ellers er det jo morsdag og det er ekstra hyggelig. Da blir det i kveld en koselig middag og kake. Minstejenta har alt vært på Plantasjen og valgt ut blomst til sin mamma og nå står en lilla vår blomst og lyser på kjøkkenbenken! Februar er tid for å gi litt ekstra oppmerksomhet for andre slik morsdag er en super dag synes jeg:-) så kommer Valentinesdag og så Fastelaven!

I går støttet jeg opp rundt det flotte arbeidet til Sanitetskvinnene ved å kjøpe fastelavensris. Det pynter nå opp på lysbordet i stua. Sanitetskvinnene jobber for bedre helse og leve vilkår for kvinner i Norge og hele verden. Hold av 23. mars da arrangerer de temadagen Kvinner og Helse.
Info om Sanitetskvinnene og deres flotte arbeid finner du på deres informative nettside er.

klem

6 kommentarer:

  1. Ja det har vært en vakker søndag:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hadde nesten glemt fastelaven jeg .. med morsdag i dag, Mellomprinsessas bursdag i morgen og valentine på tirsdag - var det jo noen merkedager uansett :o)

    Men da er det altså greit med fastelavensboller til neste helg da .. :o)

    Koselig med fastelavensris .. håper de kommer for å selge ris her også :o)

    Ha ei super ny uke - klem!

    SvarSlett
  3. Synes den stripete puta var så kul =)

    SvarSlett
  4. Oi, var det fastelaven i går?? Det hadde jeg ikke fått med meg. Kom jo ingen fastelavensris-selgere på døra heller...

    Ja, Sanitetskvinnene gjør en kjempebra jobb

    Ha en fin kveld
    Klem
    Lotte

    SvarSlett
  5. Oi, det har jeg gått glipp av. men så var det da såvidt jeg fikk med meg morsdagen også...
    Laila

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online