Blogglistenhits

tirsdag 7. februar 2012

Hvitt garderobeskap

Jeg er på jakt etter nytt garderobeskap til soverommet og falt pladask for dette lekre hvite garderobe skapet. Det har en enkel form og med dører som ser ut som vinduslemmer gir de et morsomt blikkfang i rommet. Det hvite garderobe skapet finnes hos den spennende nettbutikken Impressionen og koster Euro 799,-. Det har målene 205x105x47cm. Min ide nå er å finne et hvitt skap og fjerne dørene og sette inn dører som ligner disse...hm...hvor finner jeg slike dører mon tro? Eventuelt kan jeg ta kontakt med et vindusfirma som selger dette og få det laget...men det er vel sikkert kostbart? Takknemlig for tips til hvordan jeg kan løse dette!

klem

4 kommentarer:

  1. Åh, det likte jeg! :)

    SvarSlett
  2. härligt fint skåp.....
    kram
    sandra

    SvarSlett
  3. Villa garderobeskap frå Skeidar. Ganske likt, men ikkje like rustikt, og litt større.

    SvarSlett
  4. Hei, Takk for tipset:-) klem Siv

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online