Blogglistenhits

torsdag 23. februar 2012

Nytt til badet

Jeg er glad i farger og falt pladask for disse fargerike nye håndkledene fra HM Home. Det flotte sikksakk mønsteret gir liv på et baderom. De herlige sommerfargene gjør at jeg i hvertfall våkner opp og ser lyst på livet! Badet er jo et rom vi tilbringer litt tid, så disse håndkledene er ført opp på min ønskeliste. De finnes i ulike størrelser og koster fra kr 59,- til kr 149,-. De har også badematte i samme design. Jeg likte også godt de smarte kassene i stål. Jeg ble inspirert til å fornye mitt baderom med litt mer farger! Ikea har en lik variant som går i striper til kr 39,- pr stk. Grønn er jo årets store farge - så i kombinasjon med grønne håndklær eller en grønn plante på badet gir disse en vårlig og frisk energi - passer perfekt å starte dagen med:-) ikke sant?

klem

1 kommentar:

 

blogger templates | Make Money Online