Blogglistenhits

onsdag 21. desember 2011

Romantisk soverom

Jeg er på jakt etter ny kappe til soverommet og falt pladask for denne supersøte kappen med hvite blonder. Denne hadde passer helt perfekt hos meg. Denne supersøte sengekappen fant jeg hos Ellos Home til salg nå for kr 419,- og førpris er 699,-! Størrelsen er 180x210 og finnes også i størrelsen 90x210 til kun 199,- Denne er nå ført opp på min ønskeliste:-) salg på nett er jammen meg smart! Tenk så flott blikkfang på soverommet denne vil gi! Og hadde passet perfekt hos meg som liker den romantiske og landlige stilen.

Et vakkert vattert sengeteppe i hvitt er også på min ønskeliste og dette her som også kommer fra Ellos Home til kr 629,- og kostet før kr 899,- hadde også passet perfekt hos meg....hm....dette ser jo bare helt nydelig ut, ikke sant? De vakre vinduene gav rommet et nydelig lys.

klem

2 kommentarer:

  1. Oi, den kappa var verkeleg fin.
    Den fekk eg og veldig lyst på. Ikkje lett å
    få fine desse sengene beståande av berre madrasser har eg funne ut ja.

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online