Blogglistenhits

torsdag 22. desember 2011

Borddekking

Det nærmer seg den store dagen og alt skal være fix og ferdig. Vel, jeg mangler fortsatt innkjøp av juletre og julemat. Men i løpet av dagen er vel alt i boks. Jeg falt for dette vakre julebordet fra Kids julekolleksjon. Her er mye lys og og blomster og lune detaljer som jeg liker. Det ble koselig med hjerter som blikkfang på julebordet, kanskje jeg skal kopiere denne ideen i år til mitt julebord? Jeg likte også godt den store bollen i vinduet i sølv fylt opp med vakker grønt tre og skapte en rolig julestemning i rommet. Ellers er jo bordet dekket med røde lys og røde roser og det er jo noe jeg er veldig svak for. Røde tulipaner er jo like vakkert. De vatterte dekkebrikkene er også nydelige. Blomster og lys gir god energi og skaper raskt et stemningsfullt festbord.

klem

2 kommentarer:

  1. Den rødfarven der liker jeg,samme som lampeskjermen fra TinK jeg hadde.
    Slik rød jul er fint:)
    Her mangler bare juletreet...det kjøpes lille julaften
    kos deg masse
    klemklem

    SvarSlett
  2. Dette var et fint julebord! Her blir det nok mer tradisjonelt. Idag skal resten av julematen handles inn og resten tar vi på vei opp til hytta imorgen formiddag.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online