Blogglistenhits

onsdag 14. desember 2011

Borddekking

For meg som liker den landlige stilen, er duker og servietter i lin og kraftig bomull blant mine favoritt. Jeg falt pladask for denne fine løperen i kraftig bomull i fargene rød og hvit. Den kan vaskes på 60 grader og har målene 45x150 cm. Denne supersøte røde og hvite løperen passer spesielt godt til jul, men er også et fint blikkfang om sommeren. Prisen er kun kr 99,- hos HM Home. Den rustikke linduken som ligger under har målene 145x250 cm falt også godt i smak hos meg og koster kr 399,-. Linduken finnes i fargene rødt, hvit og linbeige. Matchende linservietter koster kr 49,50 pr stk. Min julegaveønskeliste er utvidet der linduk, løper og servietter hadde passet perfekt hos meg.

klem

1 kommentar:

  1. Det er helt kjemepfin bordekking. Jeg liker det grove bordet og løpere også.
    Ha en fin onsdag!
    allesistgut :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online