Blogglistenhits

onsdag 14. desember 2011

Nyttårsfest

En hvit duk gir alltid feststemning synes jeg og sammen med blonder og sølv blir det nostalgisk og romantisk stil på bordet. Jeg liker å dekke festbordet med lave og høye lysestaker, det gir stemningsfullt lys på bordet. Dette bildet viser et bord dekket med hvit duk og da kan også et hvitt laken fungere bra. På den hvite duken ligger en blondeløper lagt på tvers slik at hver tallerken får en blondeduk. Hvite stoffservietter rullet sammen og pyntet med en serviettring som ser ut som en blomst ble helt nydelig. Alt på bildet kommer fra HM Home. Jeg likte kombinasjon av blonder og sølv og lar meg helt klart inspirere til årets nyttårsaften borddekking. De gamle hvite sommerstolene ble et morsomt blikkfang til festbordet!

klem

5 kommentarer:

  1. For et rent og vakkert bord! Hvitt er alltid stilig og høytidelig. Takk for en koselig kveld med gode venninner igår!
    Førjulsklem fra Marit

    SvarSlett
  2. Nydelig bord , men det hadde ikke jeg turt å ta et glass med rødvin he he.
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  3. Åh vad fint Siv!
    H&M har så mycket snyggt!!!
    kram Susanne

    SvarSlett
  4. Hmmm...lurer på om de selger de stolene jeg,for de falt jeg pladask for!!!Men for et lekkert bord også...å pynte bord er nesten det gøyeste som finnes det:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. Lekkert!!
    H&M har mye fint :o)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online