Blogglistenhits

lørdag 29. oktober 2011

Naturlig dekor

Jeg er glad i å gå tur og liker å samle kvister og kongler samt kastanjer. Her har jeg fylt et sinkfat med kastanjer og en dekorativ bjørkelykt samt satt et lite reinsdyrshorn ved siden av. Ting fra naturen gir god energi og lager et rolig blikkfang på bordet. Den vakre lykten fant jeg på Skeidar til kr 45,- og grunnet kampanje for å bli medlem av deres nyhetsbrev fikk jeg den enda rimeligere. Så da ble det ekstra lett å bli med hjem. Skeidar har fått inn juledekorasjoner i forskjellige stiler og har mye fint akkurat nå og ble en inspirerende tur for meg!

klem

3 kommentarer:

  1. Hej-hej - I link the antler and the picture is very natural! Love, Barbara

    SvarSlett
  2. Så fin,enkel og naturlig dekorasjon. Vakkert. Ha en flott aften.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online