Blogglistenhits

onsdag 26. oktober 2011

Adventstips

Det regner ute og det er koselig å finne ro ved å tenne lys og legge planer for førjulstiden. Jeg er på jakt etter en gammel stige og falt for denne morsomme ideen der man setter glasslykter fylt med hvit ris eller stein og hvitt kubbelys og henger et tall rundt hver lykt. Dette koselige bildet fant jeg hos den spennende livsstilbutikken på nett Impressionen som selger disse supersøte glasslyktene. Store Norgesglass blir jo like fint! Tall får man jo kjøpt på nett eller i interiørforetninger og vips så har man en supersøt og personlig adventsstige:-) av en gammel stige. ps (dette passer kanskje best i hjem uten små barn)

klem

8 kommentarer:

  1. Riktig koselig,jeg har en slik gammel stor stige...
    ha en fin aften
    klemklem

    SvarSlett
  2. Mysig adventljusstege :) Ha det gott //Marie

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig med stige og lyslykter. Litt for tidlig å tenke på advent enda synes jeg, selv om jeg allerede har sett at julepynten er på plass i mange interiørbutikker her i Frankrike.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Så orginalt og så flott!
    Gleder meg til jul,altså :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Kjempefin ide, sikkert lekkert foran inngangsdøren! Kjempefin blogg du har, jeg følger deg videre:) FIN kveld og klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Hei Siv! Den lyseblå tråbilen kan kjøpes på SPRELL og MITTROM. Den er heeeeelt fantastisk fin! :-) Koster 1700 kr :) Vilde

    SvarSlett
  7. Det var en veldig god idè!
    Jeg har en stige stående. Kanskje dette blir en av årets adventsstaker.
    Må alltid ha flere:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online