Blogglistenhits

fredag 21. oktober 2011

Borddekking

Det er skikkelig høststemning ute nå med grå himmel og regnvær, snart kommer kanskje snøen også her på Romerike. Fredag er det ekstra koselig å pynte bordet. Denne uka har jeg gjort et lite kupp hos Plantasjen. Der fant jeg disse supersøte små mini lysestakene til kun kr 10,- pr stk. Hos Ellos selges de samme i to-pakk for kr 79,-. Så nå er det ekstra morsomt å dekke bordet. Jeg har latt meg inspirere av bildet hos Ellos og pyntet mine med mose fra skogen og et koselig pyntebånd i rødt og hvitt fra Princess og hvite lyse fra Ikea. Enkel og dekorativ landlig stil til en snill sum. De supersøte lysestakene er fine på bordet som en gruppe og også som morsomt blikkfang på hver tallerken til gjester eller en søt vertinnegave sammen med et par lys. Kanskje det passer å legge en liten tur innom Plantasjen snart og besøk deres fine juleutvalg? Ønsker alle som er innom god helg!

klem

4 kommentarer:

  1. Hei på deg..

    Så lekre de lysestakene var. Alltid kjekt med noe nytt, særlig til sånne hyggelige priser. Flott krans under her også...

    Ønsker deg en fin helg, klem

    SvarSlett
  2. De var jo supersøte!!

    Og dette beviser at fine ting ikke trenger å koste skjorten..

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselige de var;)
    Tror jeg må innom plantasjen ja, de flyr nok fort ut;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Dette var kjempefint, og faktisk en god ide til adventsstake også. Det er jo snart tid for å tenke på slikt. ;)

    Ha en god helg!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online