Blogglistenhits

mandag 24. oktober 2011

Gamle krakker

Jeg liker å skape små og store fornyelser i hverdagen. Her har jeg funnet et par gamle krakker og har lenge vært i tvil om jeg skulle male de eller bare vaske og slipe de. Men det ble til at jeg som dere ser malte de lys antikk hvit. Gjenbruk gir god energi! Jeg synes krakker er morsomme og dekorative møbler. Jeg tror de ville passe godt som sidebord i stua, på kjøkkenet som krakk til minstejenta og kanskje som nattbord på soverommet. Takknemlig for tips til hvordan jeg kan bruke disse søte krakkene!

klem

3 kommentarer:

  1. De ble kjempefine! Kan brukes til så mangt, som sidebord til tekoppen både inne og ute, som blomsterbord, ekstrastol når det er trangt rundt bordet og til å stå på når du trenger noe på toppen av et skap, for å nevne noe. Krakkene mine er de møblene jeg faktisk bruker mest. På hytta også som nattbord.

    SvarSlett
  2. Anvendlig med krakker og de ble pene:)

    SvarSlett
  3. De blev ju jättefina...kan man ha till allt.
    På toaletten för handdukar, i hallen som vilopall när skorna ska på, nattduksbord, i köket, extrastolar vid datan, blompedistal mm mm.

    Kram Annika

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online