Blogglistenhits

onsdag 21. august 2013

Vintage


Jeg elsker gjenbruk og synes det er morsomt å gå på skattejakt etter vakre ting. Denne uken var jeg en tur innom en bruktbutikk og gjorde et kupp til kr 20,- for en nydelig gammel krystall vase i ekte vintage stil! Jeg var heldig og fikk tak i stor og liten vase samt en liten skål.  

En vakker rosa rose fra hagen ble nydelig blikkfang på bordet i dag! Gamle vaser er vakre blikkfang også med en enkel kvist eller grønn eføy fra hagen. Hva er ditt siste funn i en bruktbutikk?


klem

3 kommentarer:

  1. Så fine!
    Er ofte innom ein bruktbutikk som NLM driv i Ålesund. Har nokre kupp eg må hugse å dokumentere.

    Fin dag vidare til deg :-)

    SvarSlett
  2. Hei Siv! Fine vaser! Mitt siste funn var en Axel stol til 50 kr, meget pent brukt. Det må man vel kunne kalle et kupp. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. så flotte ting :) herlig å gjøre slike funn da :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online