Blogglistenhits

søndag 18. august 2013

Blikkfang


I dag er det skolestart og minstejenta gleder seg til å treffe alle sine klassevenner igjen. Det blir spennende i ettermiddag å høre hvordan første skoledag har vært! Jeg er svak for veggur, og spesielt for de som har en nostalgisk design som denne du ser over. Den fant jeg på nett hos Ikea og hadde jo passet perfekt hos meg og min landlige stil. Veggklokka heter Skovel grønn og koster kr 298,- , du kan lese mer om den her. Jeg synes den er et vakkert blikkfang og hadde passet like bra i stua som på kjøkkenet eller i entreen. Denne skal jeg ta en ekstra titt på neste gang jeg er innom Ikea. Skovel grønn er jo også en flott gave til en venninne som liker denne stilen! Ellers er jo den nye Ikea katalogen kommet i min postkasse og jeg gleder meg til å bli inspirert. God mandag!

klem

3 kommentarer:

  1. Nydelig farge og koselig klokke. Takk for tipset!
    Det er nok mange spente i dag, ja:)
    ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Ja, denne klokka har jeg falt for selv.... Den er kjempefin. Tror den hadde passet godt på kjøkkenet vårt! Tiden vil vise ;-)

    Mvh HildeSu

    SvarSlett
  3. Mina söner började också skolan idag och jag gladde mig åt att de båda gladdes över skolstart :-)

    Ha det gott

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online