Blogglistenhits

onsdag 21. mars 2012

Uteliv

Jeg falt pladask for denne utegruppen fra Living som heter Preston. Den passer perfekt min landlige stil og passer like godt i hagen som på terrassen. Den passer jo egentlig også veldig godt inne synes jeg. En supersøte gruppe med god plass til mange. Benken koster kr 999,- og bordet kr 2995,Bordet er 180x90x75 og benken er 170x30x40. Den har antikk hvit understell av akasietre og bord/benkeplate er med Teak finish i samme tresort. Supersøt gruppe til snill pris! Jeg likte også godt den hvite kassen på bordet som er fylt opp med prestekrager. Her dufter det vår og sommer lang vei....

klem

3 kommentarer:

  1. Lekkert sett.... så faktisk på det i reklamen de sendte ut her om dagen.
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Herlig ! Gleder meg til vår og sommer med uteliv og kos.

    SvarSlett
  3. Nydelig sitte gruppe tenk nr en kan starte med å benytte seg av lange kvelder ute.

    La meg til som følger hos deg for her var mye fint.

    Karianne

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online