Blogglistenhits

onsdag 7. mars 2012

Inspirasjon bad

Jeg planlegger å pusset opp et lite baderom og falt for denne søte vasken. Jeg har sjekket litt rundt på nett og en rund vask finnes i forskjellige prisklasser som alt annet:-) Likte godt det enkle eikebordet som understell, bortsett fra at jeg nok ville likt å ha en hylle å legge håndklær. Det vakre bildet fant jeg hos Impressionen - et av mine favoritt steder på nett hvor jeg liker å hente inspirasjon! Tenk i dag daler det ned snøfiller - vel jeg håper de smelter snart!

klem

4 kommentarer:

  1. Så flott!! Veldig enkel og fin stil :)

    SvarSlett
  2. Denne vasken synes jeg var kjempe lekker!

    Det er gøy å pusse opp og jeg ønsker deg masse lykke til!

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Veldig fin form på vasken din - og nydelig enkelt bord! Planlegger å anskaffe servanter som likner, men i naturstein denne gangen. Se www.absolonia.com Lykke til videre!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online