Blogglistenhits

mandag 19. mars 2012

Soverom i hvitt og blått

Jeg er svak for blåfarger og falt selvfølgelig pladask for dette vakre soverommet. Bildet kommer fra vårkolleksjonen til HM Home. Her ser du et vakkert sengeteppe i lappeteknikk og et nydelig sengesett med blå sommerblomster. De store hvite vinduene gav rommet et herlig sommerlys. Jeg likte også godt de blå tallerkenene i vinduskarmen, de lager et flott blikkfang i rommet! Er du svak for blåfarger, da bør du klikke deg inn og titte på de fine nyhetene som er lagt ut på nettet hos HM Home.

klem

3 kommentarer:

  1. Mye fint :)

    Ha en flott solrik dag!

    SvarSlett
  2. Elsker også blått. Stilige ting på bildet.

    SvarSlett
  3. Takk for tipset, liker blått jeg også :))
    Har liggende en del blå stoff som jeg skulle ha sydd et lappeteppe av men det kan ta ei stund før det blir kjenner jeg meg selv rett.

    Ha ei fin (nesten) ny uke :))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online