Blogglistenhits

søndag 18. mars 2012

Edelt påskeegg

Det nærmer seg påske og jeg gleder meg til å være mye ute og tanke opp vårsol som jeg har bestilt:-) Påske er for meg enten skiturer på fjellet eller picknick langs Oslofjorden. I år blir det Oslofjorden som lokker. Som mange andre bloggere er også jeg glad i å finne frem detaljer som gir rommet påske feeling. Jeg pynter med gule lys som er en rask måte å skape påske stemning på. Ellers er barnas påskepynt alltid koselig. Kid har mange flotte detaljer som skaper god påskestemning enten du liker tovede egg eller som det elegante egget i stål du ser på bildet ovenfor til snille priser. Det er et vakkert påskeegg på bordet som er klar til å fylles opp med godsaker:-) Se flere påsketing her.

klem

1 kommentar:

  1. Kjempefint påskeegg. Liknar på det eg kjøpte på Kid i fjor.

    Ha ein fin søndag.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online