Blogglistenhits

torsdag 29. mars 2012

Påskeblikkfang


Påsken er en koselig høytid synes jeg. I år blir det hjemmepåske med turer langs Oslofjorden. Påskepynt for meg kan være påskekylling som barna har laget i kombinasjon med gule påskelys og påskeliljer. Her ser du 2 bilder som begge er en kurv fylt opp med påskeegg. Jeg liker begge variantene. Bildet over er en kurv fylt opp med 12 egg fra nettbutikken Impressionen og koster Euro 29,95. Bildet nedenfor er fra Kid og er en kurv fylt opp med tovede fargede egg for kr 65,-.
Jeg gleder meg til å være mye ute og håper på solrikt påskevær! Ønsker alle som er innom en super påske!

klem

7 kommentarer:

  1. Det er så koselig med påske! Ønsker deg også en fin påske! klem

    SvarSlett
  2. Hei Siv, det høres ut som en fin påske du har i vente, Oslofjorden saltvannsluft savner jeg etter at jeg flyttet opp hit til Løten:) Riktig god påske, og takk for grom kommentar, Klem

    SvarSlett
  3. Flere som gleder seg til påske ja:) God påske til deg også:)

    SvarSlett
  4. Det skal bli koselig med påske! Ingen stress og mas, bare kos og gotteri!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Så mange fine påske egg...

    Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

    ha en fin fredag

    Kerstin

    SvarSlett
  6. Herlig påskeegg! Likte spesielt godt de på øverste bilde. :o)

    Ønsker deg en deilig påske, Siv!


    AW

    SvarSlett
  7. “Que o espírito de amor e fraternidade preencha todos os corações nesta celebração da Páscoa para vivermos um mundo melhor, de respeito e solidariedade ao próximo e equilíbrio do planeta.”

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online