Blogglistenhits

mandag 7. november 2011

Mini sink-telyshus!

Her er min lille skrive- og bloggkrok. Jeg liker den landlige stilen og har nå byttet ut rosa lys med røde lys. Det lille sink-telyshuset ble jeg tipset om på av Emmelines og finnes hos Rema. Jeg har kun fått tak i 1 så hvis det er noen der ute som ser flere slike supersøte sink-telyshus er jeg takknemlig for tips! Ellers har jeg fylt opp den hvite romantiske blondepotten fra Ikea med en liten julebusk og en sølvstjerne. Et vakkert og nostalgisk julekort ble et koselig blikkfang på skrivebordet og er fra den supersøte juleserien til Ikea. En smart arkivboks i tekstil look fra designserien Kvarnvik fungerer perfekt på skrivebordet og er fylt opp med interiørblader til inspirasjon når jeg blogger... Røde små blikkfang på skrivebordet gir ekstra energi i førjulstiden!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online