Blogglistenhits

torsdag 10. november 2011

JULETRE

Jeg elsker den tradisjonelle julen med grønt juletre med halmstjerner og røde hjerter. Men jeg må jo innrømme at jeg falt for denne morsomme og helt unike forslaget til juletre. Den er jo perfekt hvis man har allergi eller kanskje vil feire jul på en hytte og ønsker en enkel løsning? Jeg likte veldig godt sofaen og de vakre vinduene. Store og gamle vinduer har sjel og gir god energi. Den brune lille skinnstolen var jo også bare helt skjønn. Bildet fant jeg på min inspirasjonsside Impressionen. Ønsker alle som er innom en god helg:-)

klem

5 kommentarer:

  1. simple but very nice idea...kisses
    simona

    SvarSlett
  2. Hej Siv - I adore "Impressionen Versand" their catalogue is always amazing!!! I have already a lot of things from there.
    Thanks for showing us this very special christmas tree ;-) Have a cosy weekend, love, Barbara

    SvarSlett
  3. Det var stilig!

    Riktig god helg Siv!
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  4. Takk for hilsen. Supert juletre, jeg liker nok også den tradisjonelle julen best. God helg til deg, klem.

    SvarSlett
  5. Stilig juletre. De har noe liknende på IKEA, bare ikke fullt så høyt, men det visste du kanskje.
    Ha en trivelig helg! hilsen J - K

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online