Blogglistenhits

torsdag 17. november 2011

Stråla - hvit eller rød?

Julestjerne er et vakkert blikkfang i vinduet i julen synes jeg. Nå er jeg i tvil om jeg skal ha rød eller hvit stjerne i år? Vanligvis har jeg alltid hvit stjerne. Men kanskje en rød stjerne kan bli et morsomt og flott blikkfang i vinduet? Jeg som liker den landlige stilen er jo svak for fargen rød som gir et lunt og koselig interiør. Disse vakre julestjernene finnes hos Ikea til kun 98,- og heter Stråla. Hvilken julestjerne har du i vinduet i år?

klem

9 kommentarer:

  1. Jeg skal ha hvit stooor julestjerne. Tror jeg. Hehe. Er like fine alle. :) Ha en i alle vinduer? I ulike farger? *ler* Nei, blir nok litt tooo much. I Know. :)

    SvarSlett
  2. Enig med det hvite valget, men kan jo være en god ide å ha rød stjerne på kjøkken og hvit i stuen. Det blir nok fint uansett,koselig å se her inne. legger meg til som følger.
    Klemz xtine.

    SvarSlett
  3. Jeg går for hvit stjerne, men har sett en lekker plommefarget hos Mazma på Sanvika Storsenter...hvit er uansett et sikkert valg! Klem:)

    SvarSlett
  4. Jeg liker godt rødt om julen, så jeg ville nok valgt en rød :)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  5. Så koselig med julestjerner. Tenkte akkurat på at jeg snart skal ta en tur til IKEA. Synes det er inspirerende å rusle rundt der. Lurt å være tidlig ute. Da er nok utvalget størst.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. Jeg skal ha den digre fra Ahlens! hvit ja... eller, hihi ble usikker nå :)
    Ha en fin Torsdag c",)

    SvarSlett
  7. Jeg tror jeg vil ha den røde...selv om den hvite var jo så nydelig også :)
    klem fra siv anita, swimzy

    SvarSlett
  8. Jeg kjøpte ny hvit adventsstjerne hos Åhléns i fjor, så den kommer nok opp i vinduet i år også.

    Angående mandelkakene:
    Oppskriften sier ca 175 grader i ca 30-35 minutter, tror jeg stekte dem litt lenger. Og så delte jeg dem opp med en gang jeg tok dem ut, og avkjølte på rist.

    Stine :)

    SvarSlett
  9. Du finner forresten detaljert forklaring på Trines matblogg.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online