Blogglistenhits

lørdag 5. november 2011

Gjenbrukstips - nattbord

I høst har jeg malt om et par gamle krakker fra trehvit til lys antikkhvit. Det ble en fin gjenbruks forandring av krakken. Nå prøver jeg ut den ene krakken som nattbord på soverommet. Her fikk jeg plass til nattbordslampe(Ikea) og den hvite kule retro radioen (Claes Ohlson) samt den søte hvite lysestaken fra (Plantasjen). Min favorittkopp fra Green Gate passer jo også perfekt som vase - ikke sant? Vel, jeg synes det ble riktig så fint og nå må jeg vel ut på jakt etter flere krakker. Den hvite retro radioen er egentlig en super julegave til en som har alt:-) og passer like godt på et jenterom som på kjøkkenet eller på hytta. Det blå sengesettet i smårutet hvitt og blått kommer fra Ikea, er i bomull og har super sovekomfort.

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online