Blogglistenhits

torsdag 10. november 2011

Blikkfang inngangsparti

Inngangspartiet er en viktig del av boligen synes jeg. Her fornyer jeg ofte og i takt med årstid og hvilke planter som trenger å byttes ut. En dørmatte er en viktig del av et inngangspart synes jeg. Her har jeg funnet en vakker dørmatte med nostalgisk mønster. Denne vakre dørmatten fant jeg hos Ellos til snill sum. En vakker dørmatte er et hyggelig blikkfang ved et inngangsparti ved siden av lykt og krukker med planter!

klem

4 kommentarer:

  1. Ja jag gillar dessa dörrmattor. Så det kommer att bli super fint :) Kram Maria

    SvarSlett
  2. Det var en veldig fin dørmatte!! :) Jeg har akkurat kjøpt meg en ny også, men det er i gangen som vi pusser opp, og der har jeg fått blogge-forbud enda.. :P

    SvarSlett
  3. Inngangspartiet er helt klart en viktig del av boligen - det er jo der gjestene blir ønsket velkommen... :) Kjempefin den matten du har fått deg!

    Ha en fin fredag og en herlig kommende helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online