Blogglistenhits

fredag 6. november 2009

Nostalgisk veggkalender

November er tid for å kjøpe julegaver samt planlegge 2010. En ny veggkalender er på min ønskeliste. Veggkalender kan du enkelt bestille på nett. Jeg liker store kalendere der jeg kan skrive opp aktiviteter og gjøremål. Veggkalenderen OrdenSans fra Almanakkforlaget er supersøt. Den har vakre nostalgiske bilder som passer perfekt hos meg. Den søte veggkalenderen er et dekorativt blikkfang på kjøkkenveggen! Veggkalenderen koster kun kr 125,- eks frakt og kan bestilles på nett her Til besteforeldre og faddere lager jeg og minstejenta hvert år en månedskalender med bilder fra aktiviteter gjennom året som gikk. Det er en super julegave. Kjøp ferdige kalendere hos Binders eller i en bokhandel og lim inn bilder. Har du forslag til en selvlaget veggkalender, send meg gjerne en hilsen.

Vinterklem

1 kommentar:

  1. Hei. Hver jul ønsker jeg meg kalendere fra barnebarna.På veggen rett bak dataskjermen min henger en av dem jeg fikk forrige jul. Det er en kalender som 4 søsken har gått sammen om å tegne til meg. For november er det tegnet en nisselue og God Jul. Oktober var det også en God jul-hilsen- Er så morsomt altså. Blir liksom aldri lei av å se på disse. Var vel ikke akkurat et forslag dette, men synes det er artig å fortelle.
    Klem og god helg.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online