Blogglistenhits

tirsdag 3. november 2009

Juleskål

Falt helt for denne søte røde juleskålen. Den er i glass og jeg har fylt den opp med rosa skum julenisser jeg fant på Ikea. Farget glass er vakre blikkfang på bordet. Slike skåler på stett finnes i mange interiørbutikker og i alle prisklasser. Jeg fant min hos Europris av alle steder til kun kr 69,-! Min juleskål skal i advent tiden fylles opp med biter av sunn og mørk sjokolade! Denne røde juleskålen er en søt julegave også med og uten søtsaker eller tørket frukt. Duken på bordet er rutete stoff i bomull i rødt og hvitt fra Ìkea til kr 59,- pr m. Har planer om å lage puter til sofaen som passer godt sammen med de hvite putene med bokstaver fra Ikea. Bildet er tatt ved langbordet i stabburet.

Vinterklem

9 kommentarer:

  1. Her var det julestemning! Koselig sådan, disse skålene er flotte, og du behøver ikke betale mye for dem, og de er like dekorative som de dyre!
    Blir flott med puter i dette stoffet!
    Ha en flott kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ja...du gleder deg til jul :)er begynt litt på pyntingen allerede:)koselig det...
    ha en fin kveld
    klemer edda

    SvarSlett
  3. Den var flott! Takk for julegavetips! Det var ein flott presang å gi vekk :-)

    Gler meg til advent...og jul! :D

    Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Siv - Nå fikk jeg lyst på snop! Hehe - skikkelig sug.
    Nydelig stemningsbilde, og julen nærmer seg fort!
    Ha en topp kveld.
    Klemmer til deg.

    SvarSlett
  5. Nydeleg skål! Skikkeleg fin i raudt:)
    Har sånn julestemning eg no:)
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Ja, dette er en sikkelig juleskål:)
    Jeg kjøpte en slik i fjor hos Skeidar, bruker den til julegotter, og den er veldig fin å tenne lys i:)
    Ha en fin kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  7. En slik skål har flere i familien min også; dog av den dyrere typen som man finner i diverse glassforretninger. Jeg kan ikke si at jeg ser forskjellen. ;o)

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Ååå den er så fiiiin! Jeg ønsket meg en sånn en i julegave i fjor, men jeg får vel heller kjøpe en selv, tenker jeg...Eller kanskje flere:)

    SvarSlett
  9. Dette var en fin blogg.. Her må jeg legge meg til som følger ;O)
    Klem Lene Christin

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online