Blogglistenhits

mandag 9. november 2009

Bloggtips i GRAVID

I denne utgaven av magasinet GRAVID gir jeg som blogger råd til barnerommet! Det var morsomt å bli spurt og et koselig sted å bli sett:-) Barnerommet er jo et morsomt og spennende rom å gi råd til. Farger er viktig å tenke på når man pusser opp og innreder barnerommet. Lyse farger forstørrer. Kalde farger er smart i rom med mye varmt lys og varme farger i rom med kaldt lys. Barnerommet til minstejenta jobbes det med hver helg. Med råte i tak og vegg, ble det veldig mye forsinkelser og ekstrajobb. Nå jobber vi med å bytte ut deler som er ødelagt og erstatte med nytt. Kommer med bilder så fort det er noe å vise....

Vinterklem

4 kommentarer:

  1. Så artig at du er med i bladet da.....
    Lykke til med barnerommet.
    Klem

    SvarSlett
  2. GRAVID er god lesning. Jeg leste det da jeg var gravid med tulla. :)

    Så gøy at du er med der!

    SvarSlett
  3. Så stilig Siv!
    Gleder meg til å se bildene.
    Ha en herlig kveld.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  4. Så artig at du er med i papir. Husker jeg så deg i VG en dag - det var også med barnerom-råd.

    Ha en fin uke.

    Klem ingunn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online